De VVD komt op 8 juli 2017 in Velp

VVD Rheden is zich aan het voorbereiden op de Gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. De liberalen gaan de komende maanden aan de slag met het opstellen van een verkiezingsprogramma voor de periode 2018-2022.

De VVD wil de inhoud van dit programma samen met inwoners, verenigingen, belangenorganisaties en ondernemers opstellen. VVD Rheden gaat hiervoor de langs de zeven dorpen van de gemeente Rheden en nodigt belangstellenden uit om mee te denken over de toekomst van de gemeente. In mei zijn we in Laag-Soeren geweest; de volgende meeting is in Velp.

Op zaterdag 8 juli as. zijn wij van 11.00 tot 13.00 uur op De Overtuin in Velp.  Wij nodigen inwoners, ondernemers en verenigingen en alle andere belangstellenden uit met ons te praten over hoe zij de toekomst van onze gemeente zien. Wat vindt u belangrijk en wat wilt u de VVD meegeven voor 2018-2022?

Tijdens deze meeting zullen huidige fractieleden, kandidaat raadsleden en wethouder Ronald Haverkamp aanwezig zijn om met belangstellenden in gesprek te gaan. Het programma dat hieruit voorkomt zal als inzet voor eventuele coalitie-onderhandelingen gebruikt worden.

Wij nodigen u van harte uit om zaterdag 8 juli as. met ons in gesprek te gaan en hopen u dan te ontmoeten.