Onze fractie 2018-2022

Met vijf raadsleden in de gemeenteraad! Daar zijn we trots op. Na een leuke en intensieve campagne hebben de blauwe jasjes het voor elkaar gekregen. We gaan met een enthousiast en positief team aan de slag om Rheden nog mooier te maken. In de fractie hebben we afscheid genomen van Marleen Bosschart en we verwelkomen Martinique Visser

Natuurlijk bedanken we Marleen voor al haar tijd, energie, inzet en humor die ze in de afgelopen vier jaar in de VVD fractie heeft gestoken. Kritisch als het moest, met een kwinkslag als het kon. Als voorzitter van de rekeningcommissie heeft Marleen veel en goed werk verzet. Marleen gaat zich meer richten op haar gezin en haar werk. Veel succes daarbij en we hopen natuurlijk dat je betrokken en verbonden blijft aan de VVD Rheden.

Martinique Visser heeft tijdens de campagne al laten zien hoe positief, enthousiast en daadkrachtig ze is. Dat belooft wat....! Met veel plezier verwelkomen wij haar bij ons team en wensen haar veel succes in onze fractie.