Lidmaatschap voor het instaptarief van 25 euro

Op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen 2018 kun wij jouw steun gebruiken! Ook in Rheden en Rozendaal willen wij ons ledenaantal graag uitbreiden om het liberale geluid goed door te laten klinken!  Om de financiële drempel laag te houden en zoveel mogelijk mensen de kans te geven mee te praten en/of te doen is er nu een jaarlidmaatschap voor € 25,- . Het lidmaatschap eindigt automatisch wanneer je niet verlengt.

Misschien wil je zelf politiek actief worden binnen onze gemeente? We verwelkomen graag nieuwe fractieleden. Laat het ons weten en we gaan met je in gesprek om alle facetten van het raadswerk te bespreken. Misschien wordt je dan net zo enthousiast als wij zijn.

Uiteraard krijg je ook wat terug voor je lidmaatschap. VVD-introductieleden:

… zijn volwaardig lid van de VVD en hebben toegang tot exclusieve VVD-evenementen.

… vergroten hun netwerk, ontmoeten gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst.

… kunnen zich ontwikkelen door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.

… ontvangen 8 keer per jaar gratis het ledenmagazine Liber.

… kunnen gratis lid worden van thematische netwerken, actief meedenken over belangrijke thema’s en zo bijdragen aan een beter Nederland.

… worden automatisch lid van het lokale netwerk van de VVD in de plaats waar ze wonen. Dit netwerk organiseert activiteiten en ook op lokaal niveau praat jij mee.

… kunnen hun stem laten horen, de koers bepalen en meebeslissen over verkiezingsprogramma’s en kandidatenlijsten (let op: stemrecht pas na 6 maanden lidmaatschap).

Lid worden kan door op hier te klikken.

Voorwaarden: Het introductielidmaatschap is bedoeld om kennis te maken met de VVD. Als je eerder lid bent geweest, kun je hier geen gebruik van maken.

Ook jongeren onder de 27 jaar kunnen geen gebruik maken van het introductielidmaatschap. Jongeren profiteren standaard van een laag tarief en kunnen ook kiezen voor het combilidmaatschap met de JOVD.

Lees hier de voorwaarden.