VVD Rheden bereidt zich voor op de toekomst

VVD Rheden is zich aan het voorbereiden op de Gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. WIj gaan de komende maanden aan de slag met het opstellen van een verkiezingsprogramma voor de periode 2018-2022.

De VVD wil de inhoud van dit programma samen met inwoners, verenigingen, belangenorganisaties en ondernemers opstellen. VVD Rheden gaat hiervoor de komende maanden langs de zeven dorpen van de gemeente Rheden en nodigt belangstellenden uit om mee te denken over de toekomst van de gemeente. Via deze website en de lokale media zal bekend gemaakt worden waar en wanneer deze bijeenkomsten plaatsvinden.

De eerste bijeenkomst zal plaatsvinden op zaterdag 13 mei as in De Harmonie in Laag Soeren. De liberalen zijn daar van 11.00 uur tot 13.00 uur om, onder het genot van een kop koffie, met u te praten over hoe u de toekomst van onze gemeente ziet. Ook kunt u door een mail te sturen naar vvd.rheden@gmail.com aangeven dat u graag met de liberalen uit Rheden in gesprek gaat.

Tijdens deze bijeenkomsten zullen de huidige fractieleden, kandidaat raadsleden en wethouder Ronald Haverkamp aanwezig zijn om met belangstellenden in gesprek te gaan. Het programma dat hieruit voorkomt zal als inzet voor eventuele coalitie-onderhandelingen gebruikt worden.

Voor meer informatie  kunt u contact opnemen met Yola Hopmans van de VVD in de gemeente Rheden, telefoon 06-51978940