Bericht van het Senioren Netwerk Regio Oost

Ruim twee maanden lang zijn wij allen door de intelligente lockdown genoodzaakt afstand te houden. We bevinden ons in een situatie die we nog nooit eerder hebben meegemaakt. Het was voorheen heel normaal om onze themamiddag bij te wonen, te winkelen, naar een concert of theatervoorstelling te gaan of koffie te drinken met vrienden. Door de coronacrisis denken we aan de dingen die we nu niet meer kunnen doen. Tegelijk waarderen we de kleine dingen die er wel zijn. De natuur krijgt weer lucht en zijn we vooral dankbaar als we gezond blijven.

De afgelopen weken was het resultaat van de maatregelen meetbaar. Zijn we blij? Ja! Tegelijkertijd beseffen we ons dat het heel triest is voor al diegene die zelf of in hun naaste omgeving geconfronteerd zijn met de gevolgen van het Corona virus.

De versoepeling geeft ons bestuur weer de energie om de voorbereidingen voor een volgende interessante (corona-proof) themamiddag op te pakken. Wij koersen op een middag in het najaar. Hierover krijgt u te zijner tijd van ons per mail de uitnodiging.

Wij hopen u in goede gezondheid te mogen treffen en wensen u een mooie, niet te hete, zomer.

Mede namens de bestuursleden:

Geertje van der Burg, Anke Bakker, Hans Halkes, Bart Sipma

Hartelijke groet,