De VVD in september op bezoek bij 5 dorpen

VVD Rheden is zich aan het voorbereiden op de Gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. De liberalen zijn aan de slag met het opstellen van een verkiezingsprogramma voor de periode 2018-2022. De VVD wil de inhoud van dit programma samen met inwoners, verenigingen, belangenorganisaties en ondernemers opstellen.

VVD Rheden is hiervoor al met inwoners van Laag-Soeren en Velp in gesprek geweest en heeft interessante input gekregen. In september gaan we naar Dieren, Rheden, Spankeren, Ellecom en De Steeg om onder het genot van een kop koffie met inwoners te praten over hoe zij de toekomst van onze gemeente zien.

Waar en wanneer kunnen inwoners in gesprek met de VVD

·         Zaterdag 2 september  van 11.00 tot 13.00 uur op het Callunaplein in Dieren

·         Zaterdag 16 september van 11.00 tot 13.00 uur in Het Wapen van Rheden, Groenestraat 58

·         Zaterdag 23 september van 11.00 tot 13.00 in Spankeren bij de Prinses Margrietschool

·         Zaterdag 23 september van 11.00 tot 13.00 in Ellecom bij de afgebrande muziektent

·         Zaterdag 23 september van 11.00 tot 13.00 in De Steeg op het Amaliaplein

Inwoners kunnen ook een mail te sturen naar vvv.rheden@gmail.com en aangeven dat u graag met de liberalen uit Rheden in gesprek gaat.

Tijdens deze bijeenkomsten zullen de huidige fractieleden, kandidaat raadsleden en wethouder Ronald Haverkamp aanwezig zijn om met belangstellenden in gesprek te gaan. Het programma dat hieruit voorkomt zal als inzet voor eventuele coalitie-onderhandelingen gebruikt worden.