Discussie voltooid leven

Ons afdelingslid Willem van Katwijk heeft verzocht deze uitnodiging op de website te plaatsen.

Onlangs  heeft de Commissie van wijzen inzake hulp bij zelfdoding aan mensen die hun leven voltooid achten o.l.v. Paul Schnabel haar adviesrapport inzake de juridische mogelijkheden en de maatschappelijke dilemma’s met betrekking tot hulp bij zelfdoding aan mensen die hun leven voltooid achten naar buiten gebracht. De commissie ziet geen aanleiding om de Wet  toetsing levensbeëindiging op verzoek en hulp bij  zelfdoding (WTL) te wijzigen en acht verruiming van de juridische mogelijkheden inzake hulp bij zelfdoding niet wenselijk. Graag voeren wij vanuit liberaal perspectief een brede discussie over verschillende aspecten die bij hulp bij zelfdoding aan mensen die hun leven voltooid achten een rol spelen.

Datum, locatie en tijd
De bijeenkomst vindt plaats op maandag 21 maart 2016 op het Algemeen Secretariaat van de VVD (Mauritskade 21 te Den Haag) en begint om 19.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur). Het programma van de bijeenkomst vindt u in de bijlage.

Aanmelden
Leden kunnen zich aanmelden via MijnVVD (www.mijnvvd.nl, keuze voor Discussie Voltooid leven). Geïnteresseerden die geen lid zijn van de VVD  kunnen zich aanmelden door een e-mail te sturen naar strategie@vvd.nl.

Let op: er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.